Garantie / klachten
Garantie / klachten
Alle patronen die in deze Knipmode shop verkocht worden, zijn geproduceerd voor en door Knipmode en hebben in het tijdschrift gestaan. Knipmode patroonmaten zijn niet te vergelijken met confectiematen. Het is heel belangrijk om eerst de maten goed te meten voordat je begint, dan weet je welke maat van Knipmode je kunt maken.
PDF patroon
Zorg dat je de printerinstellingen hebt gecheckt middels pagina 1 van het PDF bestand. Wanneer de instellingen van je printer niet correct staan, kan dit de maat en verhoudingen van het patroon verstoren.
Als je patroon niet gedownload wordt, niet geheel download of op een andere manier kapot is, neem dan gelijk contact met ons op. (in ieder geval binnen 14 werkdagen)
Wanneer je contact opneemt, zorg dat je de volgende dingen doorgeeft:
– naam en artikel nummer van het patroon
- de datum van aankoop
– het aankoop bedrag
- een complete beschrijving waarom het patroon niet voldoet of waarom je het patroon terugstuurt
– naam, emailadres en Knipmode Shop account inlog gegevens.
Patroon per post bezorgd
Wanneer je het patroon per post thuis hebt ontvangen, kan het gebeuren dat het pakket beschadigd is. Stuur in dat geval het patroon terug met een duidelijke vermelding van je naam, email en Knipmode Shop account inlog gegevens.
Wij verwachten verder geen klachten over de kwaliteit van het patroon, daar het in het blad heeft gestaan en uitvoerig getest is. Mocht je toch problemen hebben met het patroon, dan verzoeken we je om het patroon binnen 14 werkdagen naar ons terug te sturen (contact)
Zorg dat je de volgende informatie bijvoegt:
– de datum van aankoop
– het aankoop bedrag
- een complete beschrijving waarom het patroon niet voldoet of waarom je het patroon terugstuurt
– naam, emailadres en Knipmode Shop account inlog gegevens
We zullen de klacht vervolgens in behandeling nemen.
MELD JE AAN VOOR DE NIEUWSBRIEF
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."